Material

Skolstart

När jag äntligen ska få träffa eleverna igen efter sommarlovet så vill jag att de går hem med en positiv känsla av första dagen. Det känns liksom som om man på något sätt lägger ribban då. Vi kommer att spendera hela förmiddagen tillsammans och förutom formella saker som information och dylikt så kommer vi att pyssla skyltar till våra skåp och köra sammarbetsövningar utomhus om vädret tillåter. Men jag tänkte även köra två lekar ganska så direkt inne i klassrummet för att bryta isen. Inspiration till lekarna hittade jag på Pintarest, givetvis på engelska, så jag gjorde egna förut.

Bild1

Bild2

Här har ni dem som pdf.

Hitta en kompis bingo

 

 

Leave a Reply

